- Baterie & Akumulátory
- Nabíječky, startovací zdroje
- Příslušenství k bateriím
- Svítilny
- Měniče napětí
- Dárkové poukazy
- Reklamní předměty
Otevírací doba:
Pondělí: |
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 zavřeno zavřeno |
Adresa obchodu: TOP BATTERY, s.r.o. Pražská 68/12 PSČ 102 00, Praha 10 |
web: |
www.topbattery.cz info@topbattery.cz +420 272 654 238 |
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Parkování zcela bez problému přímo před prodejnou.
KYSELINA SÍROVÁ
Jste-li OSVČ nebo s.r.o. po vyplnění Prekurzoru výbušnin nakoupíte 0,5l, 1l, 5l balení kyseliny sírové. Nakupujte kyselinu sírovou bezpečně a legálně. Team Top Battery
Vyrábíme a repasujeme všechny typy baterií pro aku-nářadí ať už se jedná o PROFI nářadí Bosch, Hilti, Makita, Metabo, DeWalt, Hitachi, Festo, Protool, WÜRTH, AEG, Atlas Copco, Milwaukee, Paslode, Black&Decker, Gardena, STIHL, Fein, Panasonic nebo o hobby nářadí jako jsou Ferm, Parkside, Grizzli, Extool, Worx a další.
Protože používáme výhradně profesionální články určené pro PROFI nářadí, stává se i z obyčejného nářadí nástroj profesionála.
TESTERY BATERIÍ
Zátěžový tester je ideální pro důkladné prověření stavu autobaterie, motobaterie. Pomocí zátěže 100 Ampér umožní kontrolu stavu nabití a zároveň to, do jaké míry je akumulátor v daný moment opotřebovaný.
Doporučujeme další testování jako test KAPACITY, Team Top Battery Vám rád poradí.
NABÍJENÍ BATERIÍ
Doba nabíjení autobaterie. Pohybuje se od 5 do 20 hodin dle výchozího stavu autobaterie. U trafo nabíječek je nutné po úplném nabití kabely odpojit, aby nedošlo k přebití autobaterie. U moderních automatických nabíječek řezných mikroprocesorem dojde k přepnutí na udržovací program.
Doporučujeme zakoupení multimetru a měření stavu baterie před nabíjením a po 24h od nabíjení. S výběrem pomůže Team Top Battery.
Zátěžový tester FY-64/260 olověných akumulátorů, analogový pro 6V a 12V
Žádné hodnocení.
Tester je určen pro měření 6V a 12V baterií od 200 CCA do 1000 CCA (startovací proud).
Postup při testu 12V (6V) baterie
Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie. Stisknout spínač do polohy 1 na deset vteřin. Nikdy nedržte toto tlačítko déle než 10 vteřin – mohlo by dojít k poškození testeru.
Výsledek měření se odečítá na ručkovém měřidle. Kapacita baterie je závislá na okolní teplotě. Při teplotách bod bodem mrazu se kapacita výrazně snižuje.
1. Stav baterie je správný – ukazatel je v zeleném poli. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky). Rozsah zeleného pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.
2. Kapacita baterie není zcela na 100%. Ukazatel se pohybuje ve žlutém poli WEAK. Rozsah žlutého pole je odstupňován podle startovacího proudu (od 200 do 1000CCA). Stav baterie je nutno odečíst dle příslušného startovacího proudu této baterie.
3. Kapacita baterie je nedostatečná – Ukazatel se pohybuje ve červeném poli BAD. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat.
4. Obdobným způsobem lze odečíst stav baterie s napětím 6V. Sekce pro 6V baterie se nachází v levé části měřidla.
Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla
1. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru.
2. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko a počkat 10 vteřin.
3. Odečtěte stav baterie z měřidla nad nápisem CHARGING SYSTEM. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (při napětí menším než 12,8V nebo vyšším než 15,0V – vozidlo buď nedobíjí nebo přebíjí připojenou baterii). Pokud je ukazatel v zeleném poli, je dobíjecí systém v pořádku.
Postup při testu startéru vozidla
1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá.
2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval.
3. Sepněte startér a odečtěte napětí.
4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
Určeno pro | Tester olověných motobaterií 6V, 12V | |
Značka | DHC | |
Druh | analogový | |
Záruka (měsíc/rok) | 24/2 |