Otevírací doba:
Pondělí: |
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 zavřeno zavřeno |
Adresa obchodu: TOP BATTERY, s.r.o. Pražská 68/12 PSČ 102 00, Praha 10 |
web: |
www.topbattery.cz info@topbattery.cz +420 272 654 238 |
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Parkování zcela bez problému přímo před prodejnou.
KYSELINA SÍROVÁ
Jste-li OSVČ nebo s.r.o. po vyplnění Prekurzoru výbušnin nakoupíte 0,5l, 1l, 5l balení kyseliny sírové. Nakupujte kyselinu sírovou bezpečně a legálně. Team Top Battery
Vyrábíme a repasujeme všechny typy baterií pro aku-nářadí ať už se jedná o PROFI nářadí Bosch, Hilti, Makita, Metabo, DeWalt, Hitachi, Festo, Protool, WÜRTH, AEG, Atlas Copco, Milwaukee, Paslode, Black&Decker, Gardena, STIHL, Fein, Panasonic nebo o hobby nářadí jako jsou Ferm, Parkside, Grizzli, Extool, Worx a další.
Protože používáme výhradně profesionální články určené pro PROFI nářadí, stává se i z obyčejného nářadí nástroj profesionála.
TESTERY BATERIÍ
Zátěžový tester je ideální pro důkladné prověření stavu autobaterie, motobaterie. Pomocí zátěže 100 Ampér umožní kontrolu stavu nabití a zároveň to, do jaké míry je akumulátor v daný moment opotřebovaný.
Doporučujeme další testování jako test KAPACITY, Team Top Battery Vám rád poradí.
NABÍJENÍ BATERIÍ
Doba nabíjení autobaterie. Pohybuje se od 5 do 20 hodin dle výchozího stavu autobaterie. U trafo nabíječek je nutné po úplném nabití kabely odpojit, aby nedošlo k přebití autobaterie. U moderních automatických nabíječek řezných mikroprocesorem dojde k přepnutí na udržovací program.
Doporučujeme zakoupení multimetru a měření stavu baterie před nabíjením a po 24h od nabíjení. S výběrem pomůže Team Top Battery.
Nové profesionální zátěžové testery
FY-600 je zátěžový tester pro rychlé měření startovacího výkonu 0 - 1200 CCA pro 12V motobaterie a autobaterie. Zátěž pro akumulátory je 0 - 600A. Velikost proudu indikuje analogový (ručičkový) ampérmetr a pokles napětí analogový (ručičkový) voltmetr. Tester FY-600 lze použít i pro měření dobíjecí soustavy u automobilu nebo motocyklu.
Test baterie
Otočným regulátorem nastavte zatěžovací proud na polovinu startovacího proudu baterie ( 1 CCA). Během 15s odečtěte naměřené napětí z voltmetru a otočte regulátorem do polohy OFF. Pokud se ručka voltmetru během testu nachází v zeleném poli (označení BATTEY TEST OK), je baterie v pořádku. Výsledek je závislý na teplotě baterie, proto je toto zelené pole odstupňované podle teploty. Pokud je během testu ručka voltmetru v poli BATTERY TEST – REPLACE, je nutno baterii dobít. Pokud se po dobití zobrazuje stejná hodnota, je nutno baterii vyměnit.
Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla
Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Regulátor nastavit do polohy OFF. Tester připojit k baterii stejným způsobem jako při testu baterie. Odečtěte stav baterie v voltmetru (ALT®.TEST). Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (LOW), dobíjecí soustava nepracuje správně. Pokud je ukazatel v zeleném poli (OK), je dobíjecí systém v pořádku. Pokud se ukazatel pohybuje v červeném poli (HI), je baterie přebíjena.
Postup při testu startéru vozidla
Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval. Sepněte startér a odečtěte napětí. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.
Parametry
-Měřící rozsah: baterie do 160Ah, 1000A startovací proud
-Maximální zatěžovací proud při měření: 600A
-Rozsah voltmetru: 0-16V