- Baterie & Akumulátory
- AUTOBATERIE - osobní vozy
- AUTOBATERIE - nákladní vozy
- Baterie pro zahradní traktůrky
- Motobaterie
- Trakční baterie
- Záložní (staniční) baterie (UPS)
- Spotřební baterie a akumulátory
- Průmyslové baterie a akumulátory
- Baterie pro čtečky čárových kódů
- Baterie pro Mobilní telefony
- Baterie pro Tablety
- Power banky
- Baterie pro Notebooky
- Baterie pro PDA, Smart Phone
- Baterie pro Fotoaparáty
- Baterie pro bezdrátové telefony
- Baterie pro Videokamery
- Baterie pro Aku nářadí
- Baterie pro Navigace
- Baterie pro Aku vysavače
- Repase baterií
- Nabíječky, startovací zdroje
- Příslušenství k bateriím
- Svítilny
- Měniče napětí
- Dárkové poukazy
- Reklamní předměty
Otevírací doba:
Pondělí: |
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 zavřeno zavřeno |
Adresa obchodu: TOP BATTERY, s.r.o. Pražská 68/12 PSČ 102 00, Praha 10 |
web: |
www.topbattery.cz info@topbattery.cz +420 272 654 238 |
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Parkování zcela bez problému přímo před prodejnou.
KYSELINA SÍROVÁ
Jste-li OSVČ nebo s.r.o. po vyplnění Prekurzoru výbušnin nakoupíte 0,5l, 1l, 5l balení kyseliny sírové. Nakupujte kyselinu sírovou bezpečně a legálně. Team Top Battery
Vyrábíme a repasujeme všechny typy baterií pro aku-nářadí ať už se jedná o PROFI nářadí Bosch, Hilti, Makita, Metabo, DeWalt, Hitachi, Festo, Protool, WÜRTH, AEG, Atlas Copco, Milwaukee, Paslode, Black&Decker, Gardena, STIHL, Fein, Panasonic nebo o hobby nářadí jako jsou Ferm, Parkside, Grizzli, Extool, Worx a další.
Protože používáme výhradně profesionální články určené pro PROFI nářadí, stává se i z obyčejného nářadí nástroj profesionála.
TESTERY BATERIÍ
Zátěžový tester je ideální pro důkladné prověření stavu autobaterie, motobaterie. Pomocí zátěže 100 Ampér umožní kontrolu stavu nabití a zároveň to, do jaké míry je akumulátor v daný moment opotřebovaný.
Doporučujeme další testování jako test KAPACITY, Team Top Battery Vám rád poradí.
NABÍJENÍ BATERIÍ
Doba nabíjení autobaterie. Pohybuje se od 5 do 20 hodin dle výchozího stavu autobaterie. U trafo nabíječek je nutné po úplném nabití kabely odpojit, aby nedošlo k přebití autobaterie. U moderních automatických nabíječek řezných mikroprocesorem dojde k přepnutí na udržovací program.
Doporučujeme zakoupení multimetru a měření stavu baterie před nabíjením a po 24h od nabíjení. S výběrem pomůže Team Top Battery.
Důležité znát:
- K nejlepším způsobům správného výběru startovacích kabelů patří výběr podle plochy průřezu. Ta by měla být uvedena viditelně na obale.
- Pro automobily s benzínovými motory jsou doporučovány startovací kabely s průřezem od 16 mm2 a více. V případě motorů s objemem nad 2,5 l a naftové motory by měly být použity startovací kabely s průřezem 25 mm2 a více.
- Pouhým okem nelze odhadnout správnou tloušťku startovacího kabelu. Pod izolací kabelu se mohou ukrývat příliš tenké kabely, které vám při startování nepomohou.
Jak správně zapojit startovací kabely?:
Při prvním zapojování startovacích kabelů musí být vypnuté zapalování u obou automobilů. Nejdříve se svorky červeného kabelu připnou ke kladnému pólu (+) vybité autobaterie a poté ke kladnému pólu nabité autobaterie. Záporný pól (-) se připojí nejprve k nabité autobaterii černě označeným kabelem a druhý konec se u vozidla s vybitou autobaterií připojí na kovovou část v motorovém prostoru, často bývá tento kostřící bod označen minusovým znamínkem.
Černý kabel nesmí přijít do styku se záporným pólem vybité autobaterie, protože může dojít k jiskření, čímž akumulátor vypouští chemické výpary. Ve výjimečném případě mohou tyto výpary explodovat.
Pokud jsou startovací kabely připojeny, nastartuje se automobil s nabitou autobaterií. Díky tomu je pro nastartování druhého vozu k dispozici vyšší proud a také neriskujete, že by se v zimních teplotách po několika marných pokusech vybil i zdravý akumulátor.
Jakmile je první vúz nastartován, pokuste se nastartovat automobil s vybitou autobaterií. V případě, že se nepodaří nastartovat na první pokus nemusí být ještě zcela prohráno. Nechte obě vozidla 15 minut propojena, aby se vybitá baterie trochu dobila a pokusy opakujte. Pro takové případy jsou nejvhodnější startovací zdroje, které poskytují dostatečný výkon pro nastartování většiny typů automobilů.
Pro dostatečné nabití autobaterie je nutné s vozidlem jezdit alespoň půl hodiny po uspěšném nastartování.
Při odpojování kabelů je postup opačný, začíná se tedy odpojením černého kabelu z kostřícího bodu na vozidle s vybitou baterií a poté ze záporného bodu na zdravém akumulátoru. Červený kabel se odpojí nejdříve u startujícího vozidla a poté u vozu s vybitou autobaterií.