- Baterie & Akumulátory
- Nabíječky, startovací zdroje
- Příslušenství k bateriím
- Svítilny
- Měniče napětí
- Dárkové poukazy
- Reklamní předměty
Otevírací doba:
Pondělí: |
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 zavřeno zavřeno |
Adresa obchodu: TOP BATTERY, s.r.o. Pražská 68/12 PSČ 102 00, Praha 10 |
web: |
www.topbattery.cz info@topbattery.cz +420 272 654 238 |
Těšíme se na Vaši návštěvu.
Parkování zcela bez problému přímo před prodejnou.
KYSELINA SÍROVÁ
Jste-li OSVČ nebo s.r.o. po vyplnění Prekurzoru výbušnin nakoupíte 0,5l, 1l, 5l balení kyseliny sírové. Nakupujte kyselinu sírovou bezpečně a legálně. Team Top Battery
Vyrábíme a repasujeme všechny typy baterií pro aku-nářadí ať už se jedná o PROFI nářadí Bosch, Hilti, Makita, Metabo, DeWalt, Hitachi, Festo, Protool, WÜRTH, AEG, Atlas Copco, Milwaukee, Paslode, Black&Decker, Gardena, STIHL, Fein, Panasonic nebo o hobby nářadí jako jsou Ferm, Parkside, Grizzli, Extool, Worx a další.
Protože používáme výhradně profesionální články určené pro PROFI nářadí, stává se i z obyčejného nářadí nástroj profesionála.
TESTERY BATERIÍ
Zátěžový tester je ideální pro důkladné prověření stavu autobaterie, motobaterie. Pomocí zátěže 100 Ampér umožní kontrolu stavu nabití a zároveň to, do jaké míry je akumulátor v daný moment opotřebovaný.
Doporučujeme další testování jako test KAPACITY, Team Top Battery Vám rád poradí.
NABÍJENÍ BATERIÍ
Doba nabíjení autobaterie. Pohybuje se od 5 do 20 hodin dle výchozího stavu autobaterie. U trafo nabíječek je nutné po úplném nabití kabely odpojit, aby nedošlo k přebití autobaterie. U moderních automatických nabíječek řezných mikroprocesorem dojde k přepnutí na udržovací program.
Doporučujeme zakoupení multimetru a měření stavu baterie před nabíjením a po 24h od nabíjení. S výběrem pomůže Team Top Battery.
Zátěžový tester DHC 50888 akumulátorů (baterií) digitální pro 12V
Žádné hodnocení.
Tester je určen pro měření 12V baterií od 200 CCA do 1000 CCA (startovací proud).
Postup při testu 12V baterie
Připojte tester k baterii. Červené kleště na plusový pól baterie, černé na minusový pól baterie Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Výsledek měření se zobrazuje LED diodami spolu s odečtem napětí na numerickém displeji. Po odečtení hodnot odpojte kleště testeru od baterie. Pozor: pokud tester neodpojíte do 30 vteřin, hrozí přehřátí testeru! Měření neprovádějte v blízkosti hořlavých látek!
1. Stav baterie je správný – rozsvítí se zelená LED dioda O.K. Baterie je v pořádku, lze ji dobíjet. Stav baterie lze dále zjistit hustoměrem (není součástí dodávky)
2. Napětí baterie je správné, ale kapacita baterie není zcela na 100%. Rozsvítí se zelená LED dioda O.K spolu s žlutou LED diodou Weak. V tomto případě zkontrolujte, zda naměřené napětí odpovídá startovacímu proudu baterie. Tabulka s napětími a proudy je na přední straně testeru. Pokud je napětí vyšší, než odpovídá startovacímu proudu, postupujte dle bodu 1. Pokud je naměřené napětí nižší, postupujte podle bodu 3.
3. Kapacita baterie je nedostatečná – rozsvítí se žlutá dioda Weak. V tomto případě je baterie buď defektní nebo nedostatečně nabitá. Pro zjištění, v jakém stavu je baterie, je nutno použít hustoměr. Pokud je hustota elektrolytu nad 1,225 g/cm2 je baterie defektní. Při hodnotě nižší než 1,225 g/cm2 lze baterii dobít a opětovně otestovat.
4. Baterie je defektní – rozsvítí se červená dioda Bad.
5. Zobrazení na displeji:
a) Pokud je napětí baterie nižší, než 12,3V, na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). Před dalším testem je nutno baterii zcela nabít. Po nabití je nutno 15-30 minut počkat, než se napětí stabilizuje. Pokud při dalším testu je napětí stále nižší než 12,3V, zobrazí se opět c.b., baterie je špatná a je nutno ji vyměnit.
b) Pokud je napětí vyšší než 13,2V na displeji se zobrazí c.b. (charge battery). V tomto případě zatěžte baterii na několik vteřin například zapnutím hlavních světel automobilu a počkejte, než napětí klesne pod 13,2V. Poté test zopakujte.
c) Po kompletním nabití baterie není napětí stabilní. Počkejte 15-30 minut, než napětí klesne pod 13,2V a poté proveďte test baterie.
Postup při testu dobíjecí soustavy vozidla:
1. Tester připojit k baterii sejným způsobem jako při testu baterie. Stisknout tlačítko ENTER a počkat 10 vteřin. Změří se stav baterie stejně, jako je uvedeno výše. Neodpojujte tester od baterie.
2. Nastartujte motor a nechte běžet v otáčkách 1200 až 1500 ot/min, dokud nedosáhne běžné pracovní teploty. Pozor: nepřibližujte se k pohybujícím se částem motoru. Opět stisknout tlačítko ENTER. Rozsvítí se LED diody LOAD a CHARGING.
3. Odečtěte napětí z displeje – mělo by se pohybovat v rozmezí 13,6V až 14,8V. Rozsvícení červené LED diody signalizuje případný problém s nabíjecí soustavou vozidla (při napětí menším než 13,6V nebo vyšším než 14,8V – vozidlo buď nedobíjí, nebo přebíjí připojenou baterii).
Postup při testu startéru vozidla
1. Před testem startéru vozidla se ujistěte, že baterie je 100% nabitá.
2. Odpojte systém zapalování, aby motor nenastartoval.
3. Sepněte startér a odečtěte napětí.
4. Pokud voltmetr ukáže 9V nebo méně, startér zatěžuje příliš baterii, nebo kapacita baterie je nedostatečná ke správné funkci startéru.